Yorumluyoruz: Be Melodramatic 5. Bölüm


Merhabalar
Birlikte izleyip yorumladığımız dizi olan Be Melo'nun 5. bölümü ile sizlerleyiz. Hatırlamak isteyenler için diğer bölümler:

Be Melodramatic 5. Bölüm

  • Eslem: Açılışı Jin Joo ile eski sevgilisinin tanışma zamanlarının flashbackleriyle yapıyoruz. Jin Joo yine bildiğimiz Jin Joo, diyeceğini asla esirgemeyen, pat pat söyleyen. O yüzden ilişkileri için ilk adımı atanın Jin Joo olduğunu öğrenmek şaşırtmadı. Şaşırtan şey bu kadar tatlı başlayan bir ilişkinin böylesine kaosa sürüklenmesi. Gittikçe daha çok kavga etmeleri, daha çok barışmaları, kendilerini de karşılarındakini de yormaları... Alışmış kudurmuştan beterdir misali bir türlü bu toksik ilişkiyi bitiremeyip 7 yıl boyunca kendilerine işkence ettiklerini görüyoruz. Bilmiyorum gerçekten böyle ilişkiler var mı? Çok mu zor o alışılagelmişin dışına çıkmak? Dizide bir de kızcağızımız oğlanın 2 sene olan askerliğini de beklemiş. Yani gerçekten yürümeyecek bir ilişkiye ancak bu kadar efor sarf edilebilirdi.




  • Dizinin en sevdiğim yanlarından biri de tam kederli bir konudan bahsedilirken bir anda neşeli bir konuya geçebilmesi. Evde hep birlikte oturmuş Jin Joo'nun aşk geçmişinden bahsederken bir anda kalkıp kulübe gitmeleri on numara hareketti😄👌


  • Kulüpteki komik ama üzücü sahneyi de buraya iliştirmeden geçemeyeceğim. Eun Jung'un erkek arkadaşımla geldim demesi üzdü:( Acaba ne zaman iyileşecek ya da iyileşebilecek mi?


  • Bitmesi gereken bir ilişki daha... Çocuk ayrılalım dememiş miydi siz yine niye yan yana geldiniz ya, tez zamanda ayrılıklar diliyorum size. Ay bir de çocuk kendini suçlu hissediyor kızın bu hale gelmesinden. Bu çocuğun bir alnında ben enayiyim yazması eksik.


  • Words of wisdom tabiiki yine Jin Joo'dan geliyor


  • Ben bu oyuncu kıza bayağı, gereğinden de fazla gıcıktım ama sevmeye başladım gibi. Tabii bunda Eun Jung'un da kızı tatlı bulmaya başlaması bayağı etkili. Düsturum fazlasıyla net: Eun Jung'un dostu dostum, düşmanı düşmanımdır.


  • Menajeri ile olan sahneleri de bayağı komik oluyor genelde. Bknz.


  • Tüm bölüm boyunca Jin Joo'ya sunuma hazır olduğunu söyleyen pdnimciğimiz sunumu bir güzel batırdı. Bana üniversitedeki ilk yıl yaptığım sunumları hatırlattı, ben de böyle direkt sunuda yazılanları okur, kendi hatamı kendim gözler önüne sererdim hey gidi hey😄


  • Ayrıca konusu 30'larındaki üç kadının aşk hayatı ve kariyeri olan Jin Joo'nun dizisi aslında Be Melodramatic mi? Öyle ise Be Melodramatic'in ikinci sezonunun gelme ihtimaline tutunabilir miyiz? Ufak tefek umut kırıntıları...



  • Aşağıdaki sahneyi bu yazı için ekran görüntüsü alırken fark ettim, ah be Jin Joo keşke başka bir şey isteseymişsin 😄


  • Böylece Be Melodramatic 5. bölümünün yorumunu son bir alıntıyla bitirip iyi günler diliyorum.
It was love."
Eslem

Üçümüz de hayatımızın en yoğun dönemlerine girdiğimiz için bölüm yorumları aksadı ve dizi zaman aşınımına uğradı maalesef, mazur görünüz :)








Share:

2 yorum

  1. Merhaba. Blogunuz oldukça dolu ve yararlı bilgiler barındırıyor.Emeğinize Sağlık.Eğer zaman ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloga göz atıp takip ederseniz beni oldukça mutlu edersiniz.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz çok güzel.. Sizi kendi sayfama da beklerim https://lensfiyatlari.com.tr/ :) İyi günler dilerimm..

    YanıtlaSil