When Camellia Blossoms Konusu (2019)




Yönetmen: Cha Yeong Hoon
Senarist: Lim Sang Choon
Kanal: KBS
Bölüm Sayısı: 32
Yayın Tarihi: 18 Eylül 2019


When Camellia Blossoms Konusu

6 Haziran 2019'da çekimleri başlamış olan hatta yakında çıkacak olan When Camellia Blooms'un konusuyla karşınızdayız! Konusu ne kadar her yer bir sır gibi saklansa da irdelediik irdeledik ve bulabildiğimiz tüm bilgileri sizinle paylaşmaya geldik. 


Olaylar başrolümüz Dong Baek (Kong Hyo-Jin) etrafında dönecek. Romantik komedi olarak işlenmiş olan ama ara ara tüylerimizi ürpertecek sahnelerde olan dizide bir bar işletmecisi olan Dong Baek ve 3 erkek olacakmış. (Bu üç erkek meselesine şaşırmadığımı söyleyemem resmen aşk dörtgeni işleyeceğiniz arkadaşlar vovovo) Ki bu erkekler de İyi olan, Kötü olan ve de Petty olan olacakmış. (Burada resmen izlemeden Petty'nin nasıl biri olacağını çözemedim...) Bu üç erkekten hangisinin Kang Ha-Neul olacağını merak ediyorum gerçekten. Ama işin içinde bir Nuna aşkı olacağa kesinlikle benziyor. 



Ben dizi sadece "romantik komedi" olacak diye bekliyordum. Sonrasında derin araştırmalarda suspense ve de thriller kelimelerini görünce bir tüylerim diken diken oldu, ardından da kafam karıştı. Nasıl bir dizi beklemem gerektiğini bilemedim. Yine de yayın tarihi 18 Eylül olduğundan yakında hepimiz aydınlanacakmışız gibi görünüyor. 

Ha bir de dizinin yönetmeni Cha Young Hoon'muş. Kendisini araştırırken bir de "Are You Human" dizisi tanıdık geldi. Zaten pek çokta yönetmenlik deneyimi olmadığını da söyleyebiliriz sanırım. Çünkü When Camellia Blossoms beşinci dizisi olacakmış. Ama senaristi için aynı şeyi söyleyemiyorum çünkü Fight for My Way'le neredeyse hepimizin onu tanıdığını düşünüyorum. Ki Im Sang-Choon'un -senaristimizin- de üçüncü dizisiymiş. 
Bunları da okuduktan sonra beklentilerimiz ne yönde olmalı, nasıl düşürmeliyiz ya da nasıl yükseltmeliyiz bilemedim. 

Ne kadar yönetmenimiz ve senaristimiz deneyimsiz olsa da başrol oyuncuları mükemmel. Bu yüzden de nedense dizinin de mükemmel olacağını düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Beklentileriniz nasıl?  😚


-Ecrin 

Share:

4 yorum

  1. AYYY ikisi de çok sevdiğim oyuncularrrr bakiciim buna *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ikisini kim yan yana getirdiyse helal olsun cidden, yaşadık :)))

      Sil
  2. Seninle aynı fikirdeyim. Oyuncuları çok seviyorum, başarılı bir iş ortaya çıkaracaklardır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi başladı, severek izlediğiniz bir dizi olur umarım :)

      Sil