YORUMLUYORUZ: Be Melodramatic 2. bölüm

Merhabalar
Kaldığımız yerden devam ediyor ve sizi Be Melodramatic yorumumuzla bırakıyoruz^^
Önceki bölümler:
Be Melodramatic 1. Bölüm Yorumu

Be Melodramatic 2. Bölüm


Fatma: Im Jin-Joo sen ne yapıyorsun!! İkinci bölümde tamamen Jin Joo'ya odaklanıyoruz. İlk bölümde patronuyla olan dialoglarından sonra ikinci bölümde bu dialoglar bir patlama noktasına denk geliyor ve sonunda işten kovuluyor. Öhüm! Hızlı bir giriş yapmadım mı? Hemen baştan alıyorum.

İkinci bölümün bir adı olsaydı bu kesinlikle "Kilo Problemleri" olurdu.
"Harika bir insan olman için pizza, hamburger ve hazır erişte gibi bir sürü abur cubur yemek zorundasın." Bu gibi kurallara hiçbirini esnetmeden, uyduysan insanlar sana etik dedi. 
İkinci bölümde Be Melodramatic, biraz daha giriş bölümlerinde takılmaya devam ediyor, fakat bölümün en can alıcı kısmı sanırım kendi ülkelerinin yemek kültürlerine yaptıkları atıf olabilir. Zira Koredeki insanlar dışarıda yemek yemekten yahut hazır yemek almaktan çok memnunlar. Bu sektör öyle bir gelişmiş ki dünya çapında en bilindik olan noodle'ları hayatımıza soktular diyebiliriz. Zaten bolca noodle göndermesi olan bir bölüm izliyoruz bölüm bitene kadar. Aynı zamanda bir başka nokta da Korelilerin kızarmış tavuk sevmeleri. Bira ile beraber kızarmış tavuk yemeğe bayılıyorlar bu insanlar! Bizim kızlar da hem kilo vermek isterken, hatta diyette olurlarken bunları nasıl bozduklarını komik sahnelerde izliyor oluyoruz. Bolca gülüp eğlendiğimi söylemeliyim. Özellikle yeni çiftlerin oluşmasını böyle gözlerimi kırpmadan izliyor haldeyim.



Yukarıdaki sahnede sanırım kızın tepkisiyle bir kahkaha tufanına girdim. Böyle insanlar cidden çok fazla var. Ne diyebilirim ki... Fakat bu ikisi daha sonra güzel bir kimya yakalayacak gibi duruyor. Bekleyip göreceğiz.

Lee Eun Jung, ise ölen sevgilisinin yasını tutmaya devam ediyor. Tabiki onun hayaliyle konuşarak. Kendisi bir belgesel yapımcısı olması ile zenginleşmiş. Fakat hayatındaki bu ayrılık yüzünden parasını ve zamanını kullanacak ne isteği kalmış ne de gücü. Bu bölümde onu yemek yapmayı denemesiyle görüyoruz. Aslında çok güzel sunumlar yaparak hazırlamıştı fakat beklentiler tam zıttı yöndeydi. Ehehehe sunum artı 10 tat eksi 1.


İkinci bölümde en çok uğraş veren kız ise Hwang Han Joo oldu. Patronlar.... Bu kadar da zor mu gerçekten bir sette çalışmak merak ediyorum. Özellikle de ünlü kişilerin bu kadar kaprisli olduğunu pek düşünmüyorum. Fakat olabilir yani burası Türkiye, orası Kore. Senaryo gereği tavuk yemesi gereken ünlü kızımız ısrarla direniyor ve işin komiği fatura yine Han Joo'ya patlıyor. Alkışşşş. Sabahın köründe tavuk bulması lazım olan Han Joo'nun yeni karakterimiz olan Choo Jae Hoon ile tanışıyor. Tanışma sahnesini ise şu alta koyuyorum çünkü EF-SA-NE!




Be Melodramatic'te gelecek bölümlerde neler olacak gerçekten çok merak ediyorum. Sanırım Age of Youth'a benziyor diye biraz ön yargılıydım fakat bu ön yargımı yıktınız. Tebrikler!

Fatma


Ecrin: Fatma yorumunu okurken aşırı eğlendim ve söylemeliyim ki ben de resmen seninle aynı şeyleri düşünüyorum! Hele bölüm adıyla ilgili - "Kilo Problemleri"- kesinlikle AMA KESİNLİKLE KATILIYORUM! 

image

Açıkçası birinci bölümü izledikten sonra "bir age of youth olamaz yaa" diyip sonuna kadar izlemiş, belki de ikinci bölümü izlemem diye düşünmüştüm. Fakat Fatma ve Eslem sağ olsunlar açıp ikinci bölüme devam ettim. İkinci bölümü izlerken kesinlikle aç olmamanız gerektiğini söyleyebilirim. Çünkü sadece yemek, yemek ve BOLCA YEMEK izliyoruz. Bölüm boyunca kiloyla ilgili gönderme yapsalar da hem Kore mutfağına hem de kızlarımızın hayatına güzel bir şekilde odaklanarak ilerlemişler. 


İlk bölümde devam edersem beğeneceğimi düşündüğüm karakter olan Han Joo'ya bu bölümde gittikçe üzülmeye başladığımı fark ettim. İçlerinde en kötü durumda olan o olmasa bile Han Joo'nun hem bekar olması hem de çocuğuna bakmaya çalışırken bayağı köpek gibi çalıştırılması sinirlerimi bozdu. (burada Ecrin kendine söyleniyor çünkü örnek olarak bir screenshot, sahne koymayı çok istiyor...)

Öte yandan diğer kızlarımızla ilgili gelişmeler (Im Jin-Joo'yla ilgili olan özellikle) bayağı güldürdü. Hiç beklemediğiniz anda hazır cevap olan, sizi eleştiren ama aynı zamanda sizin iyiliğinizi de düşünen birini izledik. Ve bölüm sonlarına yaklaştıkça da kendime sormadan edemedim "bu kadar farklı kişilikler nasıl oldu da bir araya geldiler?" 

Ecrin



Siz izlediniz mi Be Melodramatic'in 2. bölümünü? İzlediyseniz ne düşünüyorsunuz, buyrun yorumlara!^^

Share:

5 yorum

  1. İzlemedim ama eline sağlık koredizisimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bir şans vermelisin. Daha sonra bölüm yorumlarına uğrayıp dedikosunu yapardık :)

      Sil
  2. Keşke hemen bitse de başlasam :)) Yoksa mümkünatı yok bekleyemem yeni bölümü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de her bölüm sonunda yeni bölümü nasıl bekleyeceğiz diye yanıp tutuşuyoruz, 16 bölüm yayınlanacakmış tam olarak yaniii şimdi altıncı bölüm yayınlandığına göre 10 bölüm kaldı :))

      Sil
  3. Listeme ekledim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil