The Most Common Date / Crazy Romance (2019) Geliyor!


Çok heyecanlı bir haberle karşınızdayım! Heyecanlı bir haber çünkü benim çok sevdiğim K-Drama oyuncularından biri olan Kong Hyo-Jin'in yeni filmini duyuracağım! Filmin bu sene Ekimde yayınlanacağı duyuruldu.

Şu sıralar Kong Hyu-Jin'le ilgili çok pozitif düşünceler içerisindeyim. Hem KBS2'dan yeni dizisi çıkacağı için -When Camelia Blooms, ki bu dizinin de mükemmel olacağını düşünüyorum- hem de The Most Common Date'le ilgili olumlu düşünceler içerisinde olduğum için.

Kim Rae-Won ise aklımı bulandıran başka bir etmen. Çünkü kendisini ne kadar yakışıklı bulsam da -evet kesinlikle yakışıklı- oyunculuğu yetersizmiş gibi geliyor. Doctors adlı K-Dramada izlediğim süre boyunca sinir olup olup bölümleri yarıda bırakmıştım. The Most Common Date'te nasıl bir oyunculuk sergilemiş olduğunu merak ediyorum. (Evet maalesef ki başka dizisini ya da filmini izlemedim.)

Bu arada  Kong Hyu-Jin'in afişinde "seninle farklı olacak mı?" yazarken Kim Rae-Won'un afişinde "sadece bana mı zor geliyor?" yazıyormuş. (Eğer çevirimin azizliğine uğramamışsak kesinlikle böyle olduklarını düşünüyorum!




Aşağıya bırakmış olduğum fragmandan da kesinlikle ikilinin birbirlerine yakıştıklarını, hatta bizi mükemmel bir film beklediğini düşünüyorum. Siz neler düşünüyorsunuz? Kalbimizi iki kat daha hızlı çarptıracak mükemmel bir film gelmiyor mu sizce de?




Ecrin

Kaynaklar:
http://asianwiki.com/Crazy_Romance_(Korean_Movie)
http://blog.asianwiki.com/korean-movies/teaser-trailer-teaser-poster-for-movie-the-most-common-date
http://blog.asianwiki.com/korean-dramas/teaser-trailer-1-for-kbs2-drama-series-when-the-camellia-blooms

Share:

8 yorum

  1. Dolu dolu Kore dizileri görüyoruz , ne güzel. İlk izleyeceğim Kore dizisini seçerken çokça sayfana başvuracağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu Kore filmi :)) Ama evet kore dizileri de bolca var. Mutlaka uğra! :))

      Sil
  2. Bu hatuna cidden bayılıyorum. Heyecanlandım.. Çıksa da izlesek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii dimiii!! İnsan fragmanı izleyince bir yerinde duramıyor zaten... Beklemek zor :(

      Sil
  3. Güzel bir dizi olacak gibi. Şimdi beklemesi var :) Zaten en büyük sorunum bu oluyor, beklemek :)

    YanıtlaSil
  4. Aşık olduğum bir oyuncu Gong Hyo Jin. Her şeyini izlerim ve kefilim. Bayılıyorum havasına ve oyunculuğuna. Merakla bekliyorum hem filmi hem diziyi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapsa izleniyor zaten. Kadın çok iyi bir oyuncu. Hem de çok sempatik :))

      Sil