Love Alarm Yorumu

Merhabalar
Çok yeni çıkan bir diziyi, Love Alarm'ı hemencecik izledim ve hazır düşüncelerim tazeyken sizle de paylaşmak istiyorum.

Love Alarm

Love Alarm'ın konusundan Yeni Kore Dizileri: Ağustos adlı yazıda bahsetmiş, izleyeceğimi söylemiştim. Yine de kısaca tekrar bir bahsetmek gerekirse; Love Alarm kimin geliştirdiği bilinmeyen, 10 metre yakınınızda sizi seven biri olduğunda bunu size bildiren bir uygulama.

Tahmin edersiniz ki böyle bir uygulama duyguları zaten en dorukta yaşan gençler arasında hızla popüler olur, artık gençler birbirlerine sevgilerini Love Alarm ile itiraf etmeye başlarlar. Zararsız, iyi niyetli bir uygulamadır. En azından öyle olması planlanmıştır.


Kim So Hyun'un canlandırdığı ana karakterimiz Kim Jojo'nun telefonuna Love Alarm'ı indirmesiyle kendini bir aşk üçgeninin içinde bulması bir olur. Halihazırda zaten erkek arkadaşı olan Kim Jojo, okullarına Amerikadan nakil olan Sun Oh'un ilgisini çeker. Sun Oh, Seventeen grubu için modellik yapan, gençler arasında ünlü biridir. Ayrıca bayağı yakışıklıdır. Sevimlidir. Adeta yavru köpek gibi bakışları vardır. Çoktan fark etmediyseniz söyleyeyim bu aşk üçgeninde Sun Oh'un yanındayım😄👌




Ve üçgenin üçüncü köşesinde Sun Oh ile aynı evde büyüyen, aşkını içinde yaşamayı tercih eden Hye Yeong var. Bu oğlanımızın hep başkalarını kendinden öne koyma gibi bir kötü alışkanlığı var. Sun Oh'un da Kim Jojo'dan hoşlandığını öğrenince geri adım atıyor. Sadece iyi olmanın kazandırmadığı bir dünyadayız maalesef,  o yüzden ben Sun Oh destekçisiyim bu üçgende. Ne demişler seviyorsan git konuş :D
Soldan sağa: Kim Jojo, Hye Yeong, Sun Oh

Love Alarm klasik bir lise dizisi gibi olsa da yer yer love alarm uygulamasının olumsuz etkilerine değinmesi diziye karanlık bir hava katmış. Lisede yeterince zorbalık yokmuş gibi Love Alarm uygulamasının buna tuz biber oluşunu, sevgi ihtiyacının insanlara neler yaptırdığını, intihar olaylarını görmek korkutucuydu. Black Mirror'ın lise dramıyla yoğurulmuş bir bölümü gibi olmuş diyebiliriz. İkinci sezon dizinin bu yönüne ağırlık verseler bayağı güzel olur. Gerçi daha ikinci sezonunun geleceği kesin değil ama fakirin umudu işte...

Diziyi mutlaka izleyin demem ama Sun Oh karakterini oynayan Song Kang beyi izleyin derim. Başrol olduğu tek dizi de Love Alarm olduğu için mecbur önericem ahaha :D Yine de beklentileri biraz aşağı çekip izlemekte yarar var.

Dizinin en sevdiğim OST'u KLANG-Can't I Fall in Love Again? oldu. Hemen buraya da ekliyorum.


Love Alarm için genel puanım: 7/10
Siz böyle bir uygulama ister miydiniz peki? Buyrun yorumlara :)
Şimdi spoilerlı yoruma geçiyorum :)))

  • Kim Jojo....sen ne hakla yavru köpeciğimiz Sun Oh'u üzersin? En kötü zamanlarında bu çocuk yanında olmadı mı senin he kiçibe??? Hadi korktun anladık diyelim, yıllar sonra peki neden Hye Yeong? Kuzum sen böyle senden her hoşlanana pas verecek misin? Cidden Jojo'nun sebepsiz yere Sun Oh'tan ayrılmasını ve Sun Oh'un bir hata yaptım diye suçluluk duymasını kabullenemiyorum. Bir de çocuk bu şekilde terk edilmesine rağmen yıllar sonra hala Jojo'nun love alarmını çaldıracak kadar ondan hoşlanıyor. Sen bunları hak etmedin Sun Oh'cum:(
  • Hye Yeong'un Jojo'ya eski şekilde flört etmek istiyorum diyip sonra yine love alarmı indirip Jojonun love alarmının anasını anlatması peki... Hye Yeong'u anlamakta cidden zorluk çekiyorum, ciddi anlamda iletişim bile kurmadığın birini yıllarca sevebilir misin cidden ya? Aşırı gerçekdışı geliyor hatta takıntı bile diyebiliriz bence. 
  • Guk Du intihar etmişti ama sanki Love Alarm karşıtlarının başındaki kişinin birazını gösterdiklerinde Guk Du'ya benzettim ben. Çok mantıklı olur, kendisinin bile kendi yaptığı uygulamadan ne kadar çok çektiğini gördükten sonra hele. 
  • Jojo'nun ailesinin intihar etmeye çalıştığını çok sonra algıladım ben ya:( Çok üzücü bir sahneydi:( 
  • Webtoonun sonunda Kim Jojo'nun kimle olduğunu öğrendim yanlışlıkla, spoilerdan korkmam diyenleri yorumlarda bekliyorum :D
Daha çok doluydum dizi hakkında ama spoilerlı kısmını ilk kısımdan bir hafta sonra falan yazdığım için o ilk anki heyecan yok oldu, sağlık olsun :D

Siz Jojo'nun hangisiyle olmasını istiyorsunuz, Sun Oh mu Hye Yeong mu? :))

-Eslem

Share:

28 yorum

  1. Merhaba Koredizisimi, bu ara yeni bir etkinliğe başladık. Ağaç Ev'e toplanıp sohbetler ediyoruz. Senin de söyleyeceklerin vardır belki, hadi gel :)
    şuradan detaylı bilgiye ulaşabilirsin.
    https://akkurttaha.blogspot.com/2019/09/agac-ev-sohbetleri-01.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilk fırsatta geleceğim inşallah :)))

      Sil
  2. Yaahu ben çok merak ediyordum bunu ilk bölümünü izleyince aşırı klişe ve saçma geldi devam etmedim. Bir yanım izle diyor diğer yanım boşver daha güzel şeyler var diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri kesinlikle var :D Yine de boş bir vakitte izlenebilir :D Zaten 8 bölümcük bir şey, bir bakıyorsun finale gelmişsin :))

      Sil
    2. devamı da varmış netflix olunca 8 -8 olarak ayırmışlar daha bir irite etti beni öyle olunca :D

      Sil
    3. Dizi çok güszeldi 2 günde bitirdim ama bu son hiç yakışmadı sun-oh jojo yu gerçekten sewiyordu ama diğerininki takıntı ve elde etme duyhusuydu sadece uzaktan hayranlık duyuyodu ve jojoyu gizemli buluyodu diziyi izlediğime pişmanım

      Sil
  3. Yahu ben neredeyse ağlayarak izledim bikaç bölümü ve Duk Gu'nun ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım sora öldüğünü anladım ya çok üzücüydü :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buruk anlardı cidden:( Duk Gu'ya çok üzüldüm ben de, ne hayallerle yapmıştı oysa:/

      Sil
  4. yaaa spoilerdan korkmuyorum.Ne olur kiminle olduğunu söyle en azından erken ağlamaya başlarım.Ayıptır söylemesi çok fena Sun taraftarıyımmmm.Lütfen cevapla! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum

      Sil
    2. Keşke bilsek ama dizi öyle bir yerde bitti ki kızın kimle olduğunu öğrenemedik:( İkinci sezonda göreceğiz artık. Yaşasın bir Sunohcu daha!😄💕

      Sil
    3. Bencede sunoh' u secmeli insallah secerr

      Sil
    4. Sun la olmuyor webtoon dizisi ikinci oglan sandıgımiz ama internete basrol kim yazdıgında onun cikmasi sun oh harcanmasi sinir bozucu webtoon sonunda ikinci oglanla sevgili oluyor sun oh da sarisin kizla dizi malesfe böyle sacma olsada

      Sil
  5. Sunoh h istiyorum diğer hiç sevmiyorum arkadaşım sevdiğim kızı sevse ben daha hoşlanmam ama o neyse filim yayıncıların sesleniyorum 2. Sezonda mutlu olalım

    YanıtlaSil
  6. Ben 6. Bölümdeyim daha kazadan sonra neden ayrıldılar hiç görüşmediler peki

    YanıtlaSil
  7. Ben 6. Bölümdeyim daha kazadan sonra neden ayrıldılar hiç görüşmediler peki

    YanıtlaSil
  8. Kim JoJo'nun Sun Oh'dan ayrılmasının sebebi gururu bence. Dizide de sürekli vurgulanan bir şey aslında. Bazı şeylerden vazgeçemiyor bir türlü. Sun oh'un onun için yaptığı şeyler, okuldakilerin Jojo hakkında düşünceleri, geçmişte yaşadıkları... Gururunun kaldıramayacağı şeylerdi, pes edip gitmeyi tercih etti. Kalkan'ı devreye soktu. Dizinin genel manada tek sıkıntısı var, o da bölüm sayısı. 8 yerine 16 olsaydı daha iyi işlenebilirdi. Sun oh'un sevgisi gölgede kaldı ve sanki Hye yeong'dan dolayı birlikteymiş havası verildi. Gerçekten aşık olduğunu uygulama olmasa anlayamazdık. Hye yeong Jojo'yu çözmüş ve artık (Sun Oh'un sevgilisinin olması yüzünden) büyük gaza gelmiş durumda. Sun oh'un sevgilisi çok tatlış umarım içinden şeytan çıkmaz. ilk bölümde Sun Oh'a çok pis küfrettim(kıza öpüşelim dediği sahnede) ama jojoyla müthiş uyumları var ve jojo'nun kuzeni olan o pislikten jojonun numarasını istediği sahne müthişti orada affettim. Umarım Sun Ohla olur 2. sezonda

    YanıtlaSil
  9. ben hyenin tarafındanım... çünkü sun o severken gidip kızı öpmesi biraz gurur kırıcı olmasına rağmen o sunla asla küsmedi ve onu korumaya devam etti, eğer ben hye nin yerinde olsam sun un yüzünü paramparça ederdim ama onun arkadaşlıkla ilgili düşüncesi ne olursa olsun arkadaşını sevmekti bu çok örnek bir davranış ayrıca hye sun kadar olmasada karizma sahibi sırf sun yakışıklı diye sunun tarafını tutarsanız bence bu biraz saçma olur birde hayata hye tarafından bakmalıyız,o arakadaşını küçükken ölüm döşeğinden döndürmüş ama sun bey bir kız için direkt onla küstü şaka gibi... ben buyüzden hyenin tarafındayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bende çok sinir oluyorum sun'a

      Sil
  10. Allah rızası için sun oh u seçsin yaaa tamam diğeri de seviyorda sun oh un bir günahı yoktu gereksiz yere ayrıldı çocuktan şimdi de başkasıyla oluyor onun günahı neydi aaqqq yaa deliricem nolur sun oh ile olsun pek öyle olacak gibi değil ama

    YanıtlaSil
  11. abi bunlar niye ayrıldılar bi bok anlamadım biri açıklayabilir miiii

    YanıtlaSil
  12. Dizini fotosunda sunyla birlikte bence sunla olacaklar fotoya bakarsanız hye-young jojo ve sunun dışında kalıyor yani benim düşüncem wu nla jojo olacaklar.

    YanıtlaSil
  13. herkese hello 2021 den geldim JXHAJSXDCBDSD dizi 2019 da çekilmiş ve şu anda o çok beklediğiniz 2. sezon çekiliyor!! ben sun oh ile olmasını istiyorum açıkcası şu anda 3 bölüm izleyebildim kim intihar ediyor neden sun hdan ayrılıyor jojo bilmiyorum. 2. sezon gümbür gümbür geliyor haberiniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bnce love alarmın yaratıcısı intihar ediyo bi sonraki cümle spoili}}}}}}}}yaratıcının jojonun kuzenini seven kişi olduğunu düşünüyorum çünkü jojo,o çocuğa demiştiki kimsenin love alarmını çaldırmak istemiyorum demişti ve 2-3 gün sonra jojoya özel gizlilik gelmişti ve bu gizlilik sadece yaratıcının kaldırabileciği bişeydi o hariç kimse kaldıramazdı yaratıcı inyihar etcek olaylar krışcak diye düşünüyorum}}}}}}}}

      Sil
  14. 2. SEZON GELİYORRRRRRRRRRRRRRRRRR 2. SEZOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNN 2021 DE İZLEMEYE BAŞLADIM VE 2. SEZONU GELİYOR ŞU ANDA ÇEKİMLERİ YAPILIYOR ÇOK MUTLUYUMMM

    YanıtlaSil
  15. İZLEMEYİN İĞRENÇ BİR SEZONDU KEŞKE ÇEKMESELERMİŞ 1. SEZONDAKİ HALİYLE KALSAYMIŞ AQ SAÇMA SAPAN İRADE DİYE DİYE SUN OH UN SUÇU NEYDİ AQ

    YanıtlaSil
  16. Spoiler istiyorsanız bu yorumu okuyun!!!!! Şimdi 2. Sezon çekildi ve ben izledim dizinin en sonunda hye ile sevgili oluyor sun ise başkasıyla oluyor orada kafayı yiyecektim sun-oh'dan ayrılmasının bir sebebi yokken gidiyor hye ile oluyor burada günah keçisi sun oluyor dizi gerçekten harika bir dizi ama bu şekilde bitmemismiydi bence JoJo ile sun olmalıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok sinir bozucu 3.sezonu inşallah çıkar ve sun-oh ile jojo beraber olur gerçekten sonu çok kötü biti bana göre böyle olmasını hiç istemiyordum sadece

      Sil