Ağustos Ayında Neler İzledik

Bir ayı daha iyisiyle kötüsüyle geride bıraktık dostlarım. Şimdi vakit geriye dönüp neler izlediklerimize bakma zamanı.


E S L E M

  • Love Alarm

Netflix'in yayınladığı 8 bölümlük bir lise dizisiydi. Love Alarm adındaki bir uygulama kişinin 10 metre etrafında onu seven biri olup olmadığını haber verir ve olaylar gelişir. Kesinlikle çok güzel bir dizi değildi ama ilginç bir şekilde kendini izletti 8 bölüm boyunca. Gerçi bunda dizinin baş rollerinden biri olan Song Kang'ın da etkisi büyük. Dizinin yorumunu tam olarak şurada paylaşmıştım zaten. Meraklıları oraya alabiliriz :D

  • 13 Reasons Why 2. Sezon

İlk sezonu çıktığında izleyip bol ağlamalı bir süreçten geçmiştim. İkinci sezon çıktığında hemen izlemedim ve izleyen kişilerden sıkıcı benzeri yorumlar duyunca iyice izleyesim kaçtı. Geçtiğimiz günlerde 3. sezonunun çıkmasıyla birlikte yine bir heves geldi ve başladım izlemeye. İlk sezon kadar vurucu değildi (Sezon finali hariç, o duygudan bu duyguya atladım sürekli) kabul ama ben olayların bu ilerleyişini de mantıklı buldum. Hannah'nın bize anlattığı hikayeyi bir de diğerlerinin ağzından dinlemiş olduk. Adaleti elde etmenin ne kadar imkansız olduğunu gördük. Sezon sonuna doğru ben yine gözyaşlarıma engel olamadım. Hele sezon finalinde balo salonunda The Night We Met çaldığında bende ipler tamamen koptu. O sahneyi buraya da koyacağım çünkü kendime acı çektirmeyi seviyorum.
En üzücü grup sarılması:( Şarkı başladığı an Tony'nin Clay'i bulmaya gitmesi... Of benim zavallı kalbim:(

  • Be Melodramatic 01-05


Hep birlikte izlediğimiz dizi zaten Be Melodramatic. İlk bölümünden itibaren ben çok çok sevdim. Dizinin atmosferi çok samimi bir kere. Karakterlerin hepsi de o kadar sevilmeye müsait ki hal böyle olunca Be Melodramatic benim tüm zamanlar içindeki favorilerimden biri oldu. Devamı bozsa bile bunun değişeceğini sanmıyorum. Birinci bölümü şurada, ikinci bölümü de şurada yorumlamıştık, izlemek isteyenlere fikir olabilir :)) 


  • Search: WWW


Ağustosta izlediğim bir diğer şahane Kore dizisiydi. Arama motoru sektöründe çalışan üç kadının hırslarını, aşklarını, iş yaşamlarını izledik. Tammy, Scarlett, Ga Gyeong... hepsi o kadar güçlülerdi ki. Ben özellikle Tammy ve Scarlett'in ilişkisine bayıldım. Sürekli didişmeleri ama yine de yan yana olmaları:') Sona doğru birkaç yerde sıkıntı olsa da yine de kaliteli bir diziydi.

  • One Spring Night 31-32

 

Diziyi kpss döneminde takip ediyordum ama son iki bölümünü izleyememiştim bir türlü. Sınavdan sonra oturdum izledim. Biraz tedirgin bir şekilde izledim çünkü aynı senarist ve yönetmenden çıkan Something in the Rain dizisinin finali çok kötüydü. Bunun da o şekilde olacağını sanıyordum ama olmadı çok şükür. Hatta bayağı bayağı mutlu bir final yaptılar. Jung Hae In'i biraz daha ağlatsalardı bozuşurduk :D


  • My Hotter Half 01-03 


Dizi değil aslında, bir yarışma. Çiftler katılıyor ve kimin daha çekici olduğu yoldan geçen insanlara soruluyor. Sonuçta daha az çekici çıkan taraf makyözlerin ve stilistlerin elinden geçip yeni tarzıyla geri geliyor ve tekrardan fotoğraf çekilip sevgilisinin eski skorunu geçmeye çalışıyor. Bayağı boş beleş bir yapım ama eğlenceli ve bölümleri 20 dakika olduğu için kendini izletiyor. Kimin daha çekici olduğu konusundaki benim şahsi fikirlerim ise sokaktakilerle asla uyuşmuyor :D Ne özgüvenli insanlar var ama bir kez daha hayretler içerisinde kaldım :D

  • La Casa De Papel 2. Sezon 01-03 Bölümler

İlk sezonu ne kadar heyecanlı bir şekilde izlemiştim oysa ama ikide henüz o heyecanı hissedemedim. Yine planlar büyük ve zekice ama bilemiyorum beni çok da diziye bağlamayan bir şey var. Yine de devam edip bitirmek istiyorum.

  • Wu Assassins 01

Gerçekten her yanından dandiklik akan bir dizi. Tek bölümle bile bunu söylemesi hiç zor değil. Fragmanı oysa umut vaad ediciydi. En son ne zaman bir bölümü bu kadar ileri sararak dizi izlemiştim hatırlamıyorum.

  • Hotel Del Luna 01-02


Çekimleri şa-ha-ne. IU zaten bebeğim artık hiç hayal kırıklığına uğratmıyor. Daha baştayım ama devam edeceğim çünkü Ecrin ısrar ediyor ve ben de ona güveniyorum :D

  • Friends 1. Sezon 01

Sonunda herkesin öve öve bitiremediği diziye başladım. İlk bölümden çok sarmadı ne yazık ki ama bu kadar seveni varsa bir bildikleri vardır diye düşünüyorum o yüzden devam edeceğim buna da.

Benden bu kadar :)) Sınav yoğunluğundan çıkınca bayağı dizilere abanmışım :D


E C R İ N 
Ciddi ciddi ağustos ayını bitirdik ve resmen eylüle girdik. 2019 nereye gidiyorsun? Ne bu acelen? Neyse, elden de bir şey gelmiyor. En azından izlediklerimizi yazabiliyoruz. Ağustos'ta o kadar da dizi izlediğimi düşünmüyordum ama dönüp bakınca yine bayağı bir dizi izlediğimin farkına vardım.

  • Hotel Del Luna 01 - 14

İzlediğim dizilerden ilk Hotel Del Luna'yla başlamak istiyorum. Zaten Eslem'in ve Fatma'nın yorumlarına bakarak benim ne kadar çok diziyi sevdiğimi anlayabilirsiniz 😂 Resmen hem IU'ya hem konusuna aşık oldum. Goblin'i izlemiş olanlar bilir, resmen ona benzettim ve durdurak bilmeden izlemek istedim, gerçi son iki bölümü yayınlanmış olmasına rağmen yüreğim izlemeye, izlememe el vermiyor...
  • Why Secretary Kim? 01- 16

Hotel Del Luna'yı izlerken bir sandalye sahnesi görüp (nerede bakarsam bakayım bulamadım sahneyi...) delicesine Why Secretary Kim'i izlemeye başladım. Üç günde bitirmiş olmam lazım, ki üç günde bitirmek gerçekten zor bir şeydi bölümlerin 1 buçuk saat olduğu düşünülürse 😂 Nitekim diziyi izledim bitirdim ve kesinlikle önerebileceğim Kdramalardan biri oldu. 
  • Sweetbitter 1 ve 2'inci Sezon
Şimdi ağustos ayının taaa en başına dönüyoruz. Kendisi ağustosta seçip izlemeye başladığım ilk şanslı dizi ve iyi ki başlamışım dediğim dizilerden biri de oldu. Ani bir kararla New York'a taşınan 22 yaşındaki Tess'in hayatını anlatan bir dizi Sweetbitter. Tess'in alışma sürecini, oradayken bir restorantta iş bulmasını ve bu restorantta dönen işleri izliyoruz. Kesinlikle herkese tavsiye edeceğim dizilerden biri de Sweetbitter. 


  • My Mister 01 - 03
Ağustos ayının yine başında Hotel Del Luna'ya başladığımda ve yayınlanmış bütün bölümlerini bitirdiğimde Fatma'yla Eslem çok sevdikleri My Mister dizisine başlamam için beni gaza getirdiler. Tabii ben sadece üç bölüm izleyebildim. Çünkü dizi ağır dram içeriyor ve inanın daha dram izleme havamda değilim. Fakat eylül ayı içerisinde bu diziyi de izleyip bitirmeyi planlıyorum. ^^



  • Be Melodramatic  01 - 05
Hep beraber başladığımız ve hepimizin ayrı ayrı vurulduğu dizi: Be Melodramatic! * - * Zaten bölümlerinin yorumunu yazdığımız için tekrar tekrar konuşmaya gerek görmüyorum. Bölüm yorumlarımızı okuyabilirsiniz ^^



  • Search WWW 01 - 03
Ardından yine devam etmediğim ve malesef ki çok çok aklıma düşmedikçe devam etmeyi düşünmediğim Search WWW dizisini izlemişim....Eslem özür dilerim....


F A T M A 

  • Be Melodramatic 1. sezon 5. bölüm
Bu blogu açtığımızda beraber yorumlamaya başladığımız dizi. Bir miktar Age of Youth esintileri olsa da dizi gerçekten çok çok güzel. Bize güvenin! Bölüm bölüm yorumluyoruz blogda. O yazılara bakmayı unutmayın. Ben kızlardan biraz geride kaldım, güncele yetişeceğim umarım ;)



  • Hotel Del Luna 1. sezon 10. bölüm
Ecrin'in ısrarlarıyla başladığımız dizi. Sanırım final yaptı. Fakat ben hala 10. bölümdeyim :)) Ecrin bu yazıyı okuduktan sonra beni taşlayabilir o yüzden kendime kuytu köşe bulmaya gidiyorum! (Ha bu arada dizi gerçekten çok farklı bir konuya sahip. Ayrıca IU için bile izlemenizi öneririm. (Ben de hala son iki bölümünü izleyemedim Fatma....Kalbim tekliyor.. :( )


  • Unreal 1. sezon 2. bölüm
Yine Ecrin'in öneri yazısını okuyarak başladığım Unreal aslında bir reality show. Bu yüzden de diğer dizilere göre bir miktar farklılık içeriyor. Diziyi izleyecekler +18 olduğunu söylemeden geçmeyeyim. Ben sevdim. Devam edeceğim. 



  • Friends 1. sezon 3. bölüm
İngilizce öğrenmek için başlamıştım fakat daha sonra kore dizilerine sarınca bir miktar boşlamışım. Fakat eylül ayında bu dağınık dizi izleme durumumu minimuma indireceğim umarım. Friends'i anlatmaya gerek var mı? Mükemmel!



  • Dororo 1. sezon 11. bölüm
Dororo, uzun zamandır anime izleme isteğimi dindirdiğini söyleyebilirim. Zaten bölümler çok kısa olduğu için kolayca bölüm geçebiliyorsunuz. Eylül ayında sezonu bitireceğimi umuyorum. Tavsiye ederim. 



  • Pokemon 1. sezon 6. bölüm
Bu da nereden çıktı??! diyebilirsiniz, fakat ben biraz nostaljik bir insanım ve çocukken bayıla bayıla izlediğim Pokemon'u bir de sırasıyla tekrar izleyeyim dedim. Fakat internette Türkçe dublajlı olarak hep karşıma çıkıyor. Bunu eğer çözebilirsem süper olacak. 



Share:

14 yorum

  1. Hotel Del Luna ve Search WWW 'yu çok merak ediyorum, bu ay başlayabilirim.:) Diğerlerinden bilmediklerimde varmış, sayenizde keşfettim kızlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hotel Del Luna'ya mutlaka başla. Search WWW'yu Eslem bitirdi, ben de yarım bıraktım. Bence bu ay devam etmeliyim. Size keyifli seyirler :))

      Sil
  2. Woaa... Uzun zamandır dizi izleyemeyen biri olarak çok etkilendim �� özellikle Hotel Del Luna dizisine kesinlikle bakacağım. ��
    Dororo ve Pokemon kalp ben diyorum daha ne olsun ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hotel Del Luna ağustos ayının favori dizisi oldu diyebilirim. Mutlaka bak. Onun dışında Dororo ve Pokemon seven birini görmek çok güzel oldu. :))

      Sil
  3. Pokemooon :)) ben de bir ara izliyordum, çok güzel oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir zaman sıkılmayacağım bir anime sanırım :))

      Sil
  4. Yahuu benim gibi bir sürü şeyy izleyen birilerini görmek çok çok mutlu etti beni. Kanka blogum ilan edicem sizi böyle giderse :D Hotel Del Luna efsaneydi gerçekten sadece IU için bile izlenir yani o derece.. Search WWW 'ya çok başlamak istemiştim ilk duyurusu yayınlandığı zaman şimdi ne oldu bilmioyurm elim bir türlü izlemek için o diziye gitmiyorrrrr.... Love Alarm'ı da sevmedim ofofofof bana acil tatlı dizi lazım diye düşünüyorum izlediğim her şey bitti tükendii aslında listem uzun da hiçbirini beğenmiyorum :( Secretary Kim de çok tatlışko bir dizi değil miydi yahuu *AURAAA* diye bağırışı gitmiyor aklımdan. Friends de çok cici bir dizi ama ben bir türlü 3. sezondan ilerisine gidemedim. Hep başka dizi bulup o garibanı kenara atıyorum :D Ayy bu yorum yine ultra uzun oldu ama severek okuduğum bir yazı bir de ilgi alanım olunca çenem açılıyor azıcık *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe yorumunuzu sırıtarak okudum ben de *.* Konu ortak olunca insanın konuşası geliyor cidden. Kanka blog olayını kızlara da bir açarım :)) Eylül ayında başlayacak kore dizileri yazımız gelecek çok yakında(Bugün belki) ona da bakmayı unutmayın, belki o yazı size fikir verebilir. :)

      Sil
  5. 13 Reasons Why benim favorilerimden ama hala fırsat bulup 3.sezonu izleyemedim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. sezon bir değişik:( Henüz bitirmedim ben ve yeni bir karakterin girmesiyle biraz canımı sıktı :/ Finale doğru toparlar umarım.

      Sil
  6. Çok merak ettiğim diziler var, listeme ekledim. Emeğinize sağlık, resimler, gifler harikaa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiiiz, merak edilenleri tez zamanda izleyebilmen dileğiyle :D

      Sil
  7. Pek ilgi alanım olmasa da bene pokemon izlerdim eskiden. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukken pokemon izlemek bir başkaydı<3

      Sil