Strangers From Hell Konusu (2019)


Strangers From Hell, diğer adlarıyla "Hell is Other People" webtoondan uyarlama bir korku-gerilim dizisidir.

Yönetmen: Lee Chang-Hee
Senarist: Kim Yong-Ki
Kanal: OCN
Bölüm Sayısı: 10
Yayın Tarihi: 31 Ağustos 2019








Strangers From Hell Konusu

Yoon Jong-Woo (Im Siwan) hayatı boyunca küçük bir köyde yaşamış olan 20'lerindeki bir gençtir. Seul'de iş bulunca mecbur taşınmak zorunda kalır ve goshiwon denilen mutfak ve banyosu apartmandakilerle ortak kullanılan bir yere taşınır. Taşındıktan sonra komşularının şüpheli ve garip davranışlar sergilediklerini fark eder.


Strangers From Hell Oyuncuları ve Karakterleri


Im Siwan-Yoon Jong-Woo


İş bulmak için köyden Seul'e gelmiş gençtir. Maddi durumu iyi olmayan sıradan biridir. Yazar olmak istiyordur hatta bir yarışmaya da katılmıştır.

Lee Dong Wook-Seo Moon Jo

Nazik olduğu için çevresindeki kişiler tarafından sevilen, insanlara yardım eden, kliniği goshiwonun yanında olan bir diş hekimidir. İyi görünüşlü ve iletişim kurma da iyi olmasına rağmen yine de iyi biri mi kötü biri mi eyırt etmek zordur. Gizemli bir havası vardır.

Lee Hyun Wook-Yoo Ki Hyuk

Goshiwondaki en korkutucu komşulardan biridir. Yoon Jong Woo'nun yanındaki odada kalmaktadır ve onunla konuşan ilk kişidir. Yazın bile uzun kollu giyen ve tahmin edilemez hareketleri olan biridir. Goshiwondaki herkes ondan korkmaktadır.

Lee Jung Eun-Eom Bok Soon

Goshiwonun sahibesidir. İlk bakışta kibar ve iyi biri gibi gözükmesine rağmen hareketleri öyle değildir.

Lee Joong Ok-Hong Nam Bok

Yoon Jong Woo goshiwona geldiği ilk günden beri Hong Nam Bok tarafından gözleniyormuş gibi hissetmiştir. Hong Nam'ın garip hareketleri vardır, eski kokan spor kıyafetleri giymektedir.

Park Jung Hwan-Byun Seuk Jong

Duygusal bakımdan dengesiz bir kişiliktir. Dışarıdan saf, uysal görünse de içinde zalim bir kişilik yatmaktadır. Kekeme oluşu ve garip gülüşü diğerlerini rahatsız etmektedir.


Strangers From Hell Trailer



Strangers from Hell Posterler

"Burası bir cehennem. İnsanlar tarafından yapılmış korkunç bir cehennem."
"Acı çekmene izin vermeyeceğim."
"Buradaki tüm insanlar iyi, sen de geliyorsun değil mi?"
"Şimdi...Senin sıran."
"Evet...Bayıldım..hahaha"
"Öldürmek ya da öldürmemek?... Öldürmek ya da öldürmemek?


Eslem: Bu aralar en çok beklediğim dizilerden biri kesinlikle Strangers from Hell. Lee Dong Wook olması büyük bir etken ama konusunun, karakterlerinin ürpertici olması da bayağı cezbetti beni. OCN gerilim dizileriyle bilinen bir kanal her ne kadar ben çok izlemesem de, o yüzden bu dizide de güvenmek istiyorum. Zaten topu topu 10 bölüm olacak dizi. Kaliteli mini bir korku dizisi izlersen var ya tadından yenmez👌 Webtoon'un çevirisi var mı bilmiyorum, varsa ve beğenirsem buraya da eklerim büyük ihtimalle.

Siz ne düşünüyorsunuz? Strangers from Hell ilginizi çekebildi mi?
Yorumlarda bekliyoruz^^
Kaynak: Kpopmap, Asianwiki

Share:

8 yorum

  1. Lee Dong Wook'a Goblin'den beri sempatim var, izlerim muhtemelen :)

    YanıtlaSil
  2. Bu diziyi merakla bekliyorum, umarım bizi yanıltmaz. Gerçi OCN dizileri boş çıkmıyor pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OCN'nin kaliteli yapımlarından biri olur umarım😍 Ben çok ocn izlemiyorum ama geçenlerde Kill It ilgimi çekmişti, şansıma ocn'nin sanırım en dandik dizilerinden biriydi :D Bu da öyle olmaz umarım :D

      Sil
  3. Gercekten korka korka izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin havası bile insanın tüylerini ürpertiyor :D

      Sil
  4. 12. Sınıf 3 ay tatilinde, söz izleyeceğim

    YanıtlaSil