Yeni Kore Dizileri: Ağustos


Yeni bir ay, yeni kore dizileri... Yazın son ayı ağustosta bakalım hangi Kore dizileri bizi bekliyor olacak?


Welcome 2 Life (5 Ağustos)

Dizi, bencil ve sadece kazanmayı umursayan bir avukat olan Lee Jae Sang'ın (Rain) bir araba kazası sonucunda gözlerini paralel bir evrende açmasını ve iki farklı hayatla başa çıkmasını konu almaktadır.

Eslem: Şu an yaşadığım aydınlanmayı da hemen paylaşmak istiyorum. Dizinin adını yazarken tam "Neden doğru düzgün Welcome to Life yazmak yerine Welcome 2 Life yazıp çirkinleştiriyorlar diye düşünüyordum ki adamın iki hayatının olmasına kelime oyunu yaparak gönderme yaptıklarını fark ettim. Vay be koreli jakkanimler düşünüyorlar cidden. Ama bu hala adının çirkin gözüktüğünü değiştirmez.

Fatma: Eslem'in yorumunu okurken bir gülme gelmiyor mu sizlere de yaa. Canım sakin ol ve diziye odaklanalım. Öhüm! (Haklısın bence de kötü bir görüntü oluşturuyor.) Korelilerin bu türde oldukça güzel yapımları mevcut o yüzden daha fragmanı izlemeden bile izlenme listeme attım. Lütfen beni haklı çıkarın. Love you. *.*

Ecrin: Ahahahaha dizinin adının çirkin olduğuna ve de sinir bozucu bir poster yaptıklarına kesinlikle katılıyorum! Ama nedense konusu aşırı ilgi çekici geldi. Nedense bu diziyi izledikçe, bölümler ilerledikçe hem karakterlere aşık olucakmışım hem de deli gibi üzülüp/ağlayacakmışım gibi hissetim.Ah bir de romantiklik eklense *-* Tam istediğim her şeye sahip olacak!

Let Me Hear Your Song (6 Ağustos)

Dizi, bir timpanist olan Hong Yi Young (Kim Sejeong) ile piyanist olan Jang Yoon'in (Yeon Woo Jin) bir cinayeti çözmeye çalışmalarını konu almaktadır. Hong Yi Yong cinayete tanık olmuştur ancak hiçbir şey hatırlamamaktadır ve ayrıca insomniası vardır. Gizemli biri olan Jang Yoon, insomniasına yardımcı olmak için onu her gece aramaktadır.

Eslem: Cinayet falan normalde dizilerde çok ilgi alanıma girmez ama ta Produce 101 zamanından beri sevdiğim Kim Sejeong işin içine girince durum değişiyor tabii ki. Ayrıca T-ARA grubundan Jiyeon'un da 3 yıl sonraki ilk dizisi. Bir şans vereceğim büyük ihtimalle.

Fatma: Ana karakterleri hiçbir yerde izlememiştim. Fragmandan ve konu özetinden anladığım kadarıyla biraz komedi biraz da macera türünde bir dizi bizleri bekliyor.

Ecrin: Ay ilk postere baktım, fragmanı izlemeye başladım ve dedim ki "aha bu benim dizim!!" sonra cinayet olayına girince bir tüylerim diken diken olmadı değil. Sonradan fragmanı bile nasıl kapattığımı bilemedim. Yalnız T-ARA grubu ve Jiyeon'u severim, sırf Jiyeon için bile izleyebilirim!!!


EVERYTHING AND NOTHING (5 Ağustos)

Dizi, 17 yaşlarındaki iki gencin sıkıntılı büyüme sürecini konu almaktadır.

Eslem: Kendime acı çektirmek istediğim bir günde izleyebilirim belki neden olmasın? Zaten mini dizi olduğu için 4 bölümcük.

Fatma: Tamamen duygusal bir dizi. Bence kesinlikle sonbaharda izlenmeli. Fragmandan da hoş bir dizi izlenimi verdi. Listeme ekledim!

Ecrin: KESİNLİKLE SİZİ KATILIYORUM! Sonbaharda açıcaksın böyle bu diziyi, arkadan serin serin hava esiyor olucak, böyle pofuduk çoraplar ayağında, elinde de kahve ve yağmur yağıyor olucak. Tüm bunlara eşlik edecek dizi de kesinlikle Everythink and Nothing...


THE NAKED DIRECTOR (8 Ağustos)

  1980'lerde kurulan  "Zenra Kantoku", AV direktörü Toru Muranishi ve     etrafındakilerin hikayesini anlatıyor.

 Fatma: Bir Netflix yapımı Kore dizisi daha. Evet, genelde güzel oluyorlar.     Ben hiç hayal kırıklığı yaşamadım. Fakat sanki bunu sevmeyecekmişim gibi   bir izlenime kapıldım. Bilemiyorum. İzleyip göreceğiz.

 Ecrin: Fatma ben de nedense seninle aynı şeyleri hissediyorum. İçimden bir ses "beğenmeyeceksin Ecrin boşuna tıklayıp diziyi açma bile" diyor..



BE MELODRAMATIC (9 AĞUSTOS)

  Dizi; 30'larında olan Im Jin Joo, Lee Eun Jung ve Hwang Han Joo adındaki yakın arkadaşların iş yaşamı ve özel hayatları arasında denge kurmaya çalışmalarını konu almaktadır.

Eslem: Hem jTBC yapımı hem arkadaşlık konulu hem de posteri pespembe! Ben varım!!!

Fatma: Direkt aklıma Age of Youth geldi. Çok özledim!!! Aynı tadı verir mi? Çakması mı? Kafamda deli sorular...

Ecrin: Gerçekten kapağı insanı bir çekiyor, izleyesiniz yoksa bile izlettirir resmen o cinsten. Ama Age of Youth'a benzer mi bilemedim..Ay inşallah bir güldürürler bir keyfimizi yerine getirirler. Tam böyle bir diziye ihtiyacım var!

GRACEFUL FAMILY (22 AĞUSTOS)

  Dizi, MC Grup'un varisi olan güzel ve zeki Mo Seok Hee (Im Soo Hyang) ile küçük davalarla uğraşan bir avukat olan olan Heo Yoon Doo'nun (Lee Jang Woo) birlikte Mo Seok Hee'nin annesinin ölümünü aydınlatmaya çalışmalarını konu almaktadır.

Eslem: Im Soo Hyang çekici görünüyor ama... pas diyeceğim.

Fatma: Yorum yok. -.- Beni açmıyor bu diziler galiba...

Ecrin: Eh ortak bir zevkimiz var demek ki..



LOVE ALARM (22 AĞUSTOS)

Dizi, aşk üçgeninde kalmış gençlerin yeni bir uygulama sonrasında iyice karışıklaşan ilişkilerini anlatmaktadır. Bu yeni uygulama kişiyi 10 metre yakınında ondan hoşlanan biri varsa uyarmaktadır.

Eslem: 8 bölümlük mini bir dizi olmasından dolayı ve ayrıca Netflixte yayınlanacağı için rahat takip edebilirim gibi geliyor. Dizinin erkek oyuncuları pek şeker, varım!

Fatma: Başroldeki kızı daha öncesinde Bring It On, Ghost (Let's Fight Ghost) dizisinde izlemiş ve bayılmıştım. Eğlenceli bir dizi bence ben de varım Eslem! Bu arada Netflix yavaş yavaş Kore televizyonlarını ele geçirmiyor mu sizce de?

Ecrin: İlk dizinin fragmanını izlediğimde "vov, evet evet!" dediğimi hatırlıyorum. Bu yazıyı yazarken tekrar bir açtım, izleyeyim taze taze yazayım diye ama nedense içimden bir şey bu sefer de "hayır, hayır..." dedi. Dizinin ilk bölümünü izledikten sonra bakıcam...Yalnız Bring It on Ghost'taki oyunculuğu gerçekten iyiydi Fatma!


CATCH THE GHOST (26 AĞUSTOS)

Dizi, otizmli kaybolan kardeşini bulmak için metro polisi ekibine katılan Yoo Ryung (Moon Geun Young) ve dedektif olan Ko Ji Seok (Kim Sunho) etrafında dönmektedir.

Eslem: Kim Sunho'nun sonunda başrolü kaptığını öğrendiğimde çok sevinmiştim ama polisiye olmasından dolayı çok sıcak bakamıyorum diziyi. Yine de dizi hakkında güzel şeyler duyar, görürsem izlerim büyük ihtimalle.

Ecrin: Nedense Koreliler'in bu tarz yapımlarını pek izleyemiyorum. Benden kaynaklı mı değil mi......




STRANGERS FROM HELL (31 AĞUSTOS)

Dizi, küçük bir kasabadan çalışmak için Seul'e gelen bir gencin ucuz bir apartman dairesi tutmasıyla başlar. Lavabo ve mutfağın ortak kullanıldığı bu apartmanda komşular da çok şüpheli davranmaktadırlar.

Eslem: İşte heyecanla beklenilecek bir dizi! Kadroda Lee Dong Wook'un olması da bonus tabii ki<3

Fatma: Waoww! Aşırı merak ediyorum senii. Tamamen gerilim dolu bir dizi. Ama aynı zamanda da sanki ufaktan komiklik de var. Sankiii öyle ya. ;)




Ağustosta yayına başlayacak dizilerimiz böyle, sizin ilginizi çekenler hangileri peki? 
Yorumlarda bekleniyorsunuz^^

Share:

27 yorum

  1. heey, 30 but 17 izledin mi, kore dizisi, ayrıcaa, büyülü çift, just my luck, hayalimdeki aşk, cennet gibi, çılgın cuma, zaman yolcuları. bunları bir deneee. olmazsa yine söleriim. keşke 30 olsa banzerleri yanii. gelcam yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece 30 but 17'i izledim, diğerlerini hemen ekliyorum listeye😍 Çok teşekkür ederim Deep<3

      Sil
  2. Şu Love Alarm'ı 3545465 gözle falan bekliyorum resmen. Aşırı dikkatimi çekti yahu :) Fragmandan sonra artık geri sayım yapmaya başlamıştım bilee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dizi duyurulduğundan beri bayağı oldu, artık izleyelim bakalım beklediğimize değecek mi :)))

      Sil
  3. Çok ilginç konuları var, Kore dizilerini ilgi çekici yapan da bu sanırım 😊 Çoğu Türk dizisinin Kore dizilerinden uyarlama olması da gözden kaçmıyor 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum kesinlikle, bu kadar çok dizi üretip yine de orijinal olmaları muhteşem :))

      Sil
  4. heeey önceliklee böyle üçünüzden yorum çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
  5. let me hear your song/everything and nothing/be melodramatic/love alarm/strangers from hell. bunları aldım, izleriiim tişkir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz benziyor :)))) Be Melodramatic'i blogta bölüm bölüm yorumlamayı düşünüyoruz izledikçe bekleriz :D

      Sil
  6. princess swicht/sierra burgess is a lover. bunlar da hoş ve hafif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sierrayı izledimmm çok şekerdi cidden :D Tamamdır Princess Switch'i de aldım<3

      Sil
  7. çok iyi diziler lowe alarm ın bende tanıtımını yapmıştım
    sizi izlemeye aldım bir blog listesi hazırlarsanız oraya da karşılıklı ekleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :))) Böyle bir listeyi biz de düşünüyoruz yapmayı, yapınca mutlaka haber vereceğiz :)

      Sil
  8. Dört gözle beklediğim bir sürü dizi var bu ay. Hadi bakalıım :D

    YanıtlaSil
  9. Bende de dizi bitmeden başka dizi izleyememe durumu var ya da en azından günceli yakalayana kadar. Ve güzel yorumun için çok teşekkür ederiz! Yakında Be Melodramatic'in yorumunu da yazmayı düşünüyoruz *-*

    YanıtlaSil
  10. Bir ara ne kadar çok izlerdim , uzun zamandır işlemediğimk fark ettim bunları da izlenecekler listeme aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriler listesi de paylaşacağız yakında, takipte kalın! :)

      Sil
  11. "Designated Survivor: 60 Days" i Izlemiyormusunuz? Tavsiye ederim. Gokce

    YanıtlaSil
  12. "Mother of Mine" i da tavsiye ederim. Gokce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca Mother of Mine adlı diziyi de listeme ekledim ^^ Teşekkürler!

      Sil
  13. Ben biraz fazla Fransızım Kore dizilerine karşı, hiç izlemedim. Ama çok da duydum ve bu site sayesinde oldukça güzel bilgiler edineceğim sanırım. Ve izleyip denemeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Tam yerindesiniz bence şuan. İleride öneri yazılarımız da gelecek. Bence seveceksiniz. İyi izlemeler :)

      Sil
  14. Çoğunu kaçırmışım sayenizde gördüm kızlar :)) Love Alarm'ı görmüştüm, bayağı merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kaçırma derdine son :))) Biz de merakla bekliyoruz açıkcası!

      Sil