JTBC’nin yeni dizisi “If the Weather Is Good, I’ll Find You” için Seo Kang – Joon ve Park Min Young’a baş roller teklif edildi




JTBC’nin yeni dizisi  “If the Weather Is Good, I’ll Find You” için Seo Kang – Joon ve Park Min Young’a baş roller teklif edildi.

Seo Kang Joon ve Park Min Young’a JTBC’nin yeni çıkacak olan dizisi  “If the Weather Is Good, I’ll Find You” dizisi için baş roller teklif edildi. Romantik türüne mensup olacak dizi aslında Lee Do Woo adlı yazarın 2018'de çıkmış “Nalssiga Joeumyeon Chajagagesseoyo” kitabından uyarlama olacak. Seo Kang Joon ve Park Ming Young’ın henüz teklifleri reddetmedikleri, düşünme aşamalarında oldukları biliniyor. Eğer kabul ederlerse rolleri kitapçıda tanışan iki kişi olacak.

“If the Weather Is Good, I’ll Find You”ın çıkış tarihi için de 2020’nin ilk yarısı olduğu düşünülmekte.



Kaynak: http://blog.asianwiki.com/korean-dramas/seo-kang-joon-park-min-young-offered-lead-roles-in-jtbc-drama-series-if-the-weather-is-good-ill-find-you

Share:

13 yorum

  1. Kabul ederlerse bayağı bir gözlerimiz bayram edecek voaaa *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de aynı şeyi düşünüyorum *-* Kabul ettikten sonra da -amiin- hemen duyurusunu yaparlar umarım!

      Sil
    2. ayayaya inşallah *-*

      Sil
  2. Kore dizilerine nedense ön yargı ile bakıyorum epeydir, bloğunuzu keşfedip ufak bir gezinti yaptım. Farklı kültürlerden bir şeyler izlemek muhakkak bilgi olarak geri dönüyor bizlere. En kısa zamanda başlayacağım, bir tane diziye.
    Güzel bir konsept olmuş benim açımdan, takipteyim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiz! Eğer herhangi bir Kdrama izlemek isterseniz yakında öneri yazılarımızda yayınlanmış olucak. Tekrar ziyaretinizi bekleriz!
      İyi günler dileriiz.

      Sil
  3. hımmm hadii bakalıııms :)

    YanıtlaSil
  4. heeey minnoşlar, ciciş blogunuzu şimdi bilokuma koydumduuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm yaaa!!! Hemen koştum bakmaya. Sen bir efsanesin *.*

      Sil
  5. blogunuzu Deep'ten gördüm. Kore dizilerini çok severim. merakla bekliyorum yorumlarınızı :) kolaylık ve başarı diliyorum sizlere :)
    ben de kendi bloguma beklerim. birkaç tane kore dizisi yorumladım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz o halde! Ortak noktada buluşmuşuz. Zirayetinize geleceğiz :)

      Sil