Eslem'in 2019 Bitmeden İzlenecekler Listesi

Spontane bir şekilde yazıyorum bu aralar. Mesela iki dakika öncesine kadar ders çalışmayı planlıyorken birden kendimi burada buldum. Bir başka ani fikir değişikliği yaşanmadan yazıyı bitirmeye çalışacağım. Haydi bakalım!

2019'da çok güzel diziler izlediğime inanıyorum (yıl bittikten sonra en'lerimizi paylaşacağımız yazıda sizler de göreceksiniz inş) ama sayıca bu sene sayıca az dizi izledim bence. Adını ve övgüsünü duyduğum birçok diziye yetişemedim. Şu son kalan 20 günde onları izleyebildiğim kadar izlemeye çalışacağım. 

  • Angel's Last Mission: Love


Dün bir bölümünü izledim ve iyi ki bu listeye almışım dedim. Myungsoo'nun bu kadar tatlı olacağını tahmin etmiyordum, beklediğimden de sevimliydi ama beni asıl vuran Shin Hye Sun oldu. Daha önce Still 17 ve Hymn of Love'da da izlemiştim ama beni yine oyunculuğuyla etkiledi. Farklı bir güzelliği de var. O yüzden izlemeye devam!

  • The Fiery Priest


Çok komik diye duydum birçok kişiden, umarım denildiği kadar eğlencelidir de güldürür.

  • The Light in Your Eyes


Üç bölümünü izlemiştim ama sonra çeviri gelmeyince devam edememiştim. Yıl bitmeden devam etmek istediğim için mecbur başka çevirilerle izleyeceğim.

  • Doctor Prisoner


Yine 2-3 bölüm izleyip devam etmediğim ama aslında izlemeyi çok izlediğim dizilerden biri. 

  • Moment at 18


Genelde lise dizileri herkes tarafından sevilmez ama bu dizi birçok kişiye kendini sevdirdiğinden bunu da listeye alıverdim. Beyz hanımın önermesi de bayağı etkili tabii.

  • My Country


Sırf kadrosu için tarihi dizi izlemediğim halde geçenlerde bu dizi ile 2019 Bitmeden İzlenecekler Listemi eritmeye başladım ama ne başlamak...Enerjimin %90'ını sildi süpürdü, gündelik hayatımdaki her saniye bu diziyi düşünüp durdum. O yüzden My Country'i izleneceklerin en sonuna aldım, kendine acımayanları birlikte izlemeye bekliyorum efenim.


Bir de Arsenal Military Academy var ama Kore değil de Çin dizisi olduğu için onun acelesi yok. 

Öyle işte, sizin mutlaka izlemimi önerdiğiniz diziler var mı? Varsa yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim^^ Keyifli günler!

Share:

4 yorum

  1. Angel ve My Country'yi duymuştum, diğerlerini şimdi gördüm. Bir bakayımm :)
    İyi seyirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de güzel çıktılar :)) Teşekkürler^^

      Sil
  2. Benim izlediğim hiç bir dizi yok ama ben yorum olarak yazayım sana. Şu The K2. Çok sevmiştim. Sonra Healer var. Hwarang var bayağı bir gülerek izlemiştim. Orange Marmalade var konusu kurgusu çok iyi diyemesem de ana fikri çok güzeldi. Ha bir de Sassy Sassy Go var. Eğlenceli bir okul dizisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralarında The K2 ve Sassy Go Go'yu izledim, ikisini de sevmiştim. Özellikle Sassy Go Go'daki atmosfer çok tatlıydı :)) Diğer bahsettiğin dizilerin methini de hep duydum ama izlemek henüz kısmet olmadı :)

      Sil