Kendisine Küfür Eden Netizene AKMU Suhyun'un Verdiği Cevap Viral Oldu

 Başlıkta anlattım neredeyse durumu ama yine de siz gelin bakın AKMU'dan Suhyun kendisine küfür eden netizene nasıl elit, nasıl aklı başında, nasıl utandıran bir cevap verip viral olmuş.

AKMU Suhyun viral


Bu geçtiğimiz günlerde Suhyun, instagram hikayeler üzerinden fanlarla soru&cevap yapıyor ama bir soru var ki verdiği cevapla gündeme oturuyor.

Gelen kötü niyetli yorum tam olarak şu, "Ah, çirkin ajumma Suhyun, sen sadece gösteriş yapıyorsun, s*ktir git."

Ama Suhyun durur mu? Yapıştırıyor hemen cevabı, bakınız.

"Genellikle bu türden yorumları yok sayıyorum ama yorum yapan kişi çok genç göründüğü için üzüldüm. [Netizene] Yorumu görmeyeceğimi mi düşündün yoksa görmemi mi istedin bilmiyorum ama düşündüğünüzün de ötesinde, biz her şeyi görüyoruz.

Neyse ki ben bunları görmezden gelmede iyi biriyim ama bunu yapamayacak kişiler de var. Sen şu an hafif bir sopa savuruyorsun ama böyle yapmaya devam ettikçe bu bıçağa dönüşecek.

Bunu benden nefret ettiğin için yapıyorsan geçip gitmesine izin vereceğim. Ancak bunu öylesine, nedensiz yere yazdıysan hemen şimdi durmalısın çünkü bu türden bir insana dönüşmek için çok kıymetlisin.
"

Netizenler bu nefret saçan yorumu bu denli nazik ve olgun bir şekilde cevapladığı için Suhyun'a hayran olmaktan kendilerini alıkoyamadılar. Uzun uzun yazılmış bu düşünceli cevabı viral oldu ve birçok çevrimiçi mecrada paylaşılıp durdu.
Kaynak: x

Siz bu konuda Suhyun'un tavrını ve cevabını tatmin edici buldunuz mu? Buyrun yorumlara!

Tags:

Share:

5 yorum

  1. Kesinlikle çok büyük bir olgunluk göstermiş, olması gerektiği gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum kesinlikle, ben olsam bu kadar olgun davranamazdım herhalde :))

      Sil
  2. Doğru olanı yapmış. Nefrete nefrete karşılık vermek karşıdaki insanı değiştirmez, bu sayede biraz utanmıştır belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böyle durumlarda insan bir karşı saldırıya geçme eğilimi gösteriyor genelde ama Suhyun bayağı karşısındaki kişiyi düşünerek, incitmeden doğruyu göstermiş, helal olsun :)

      Sil
  3. oleey süper süper cevap, kıskananlar çatlasın bu cevabıııı :)

    YanıtlaSil