tvN'in Yeni Dizisi Luca'nın Başrolleri Belli Oldu: Lee Da Hee & Kim Rae Won

tvN'in yeni aksiyon dizisi için başrolleri oynayacak isimler kesinleşti. Ji O (Kim Rae Won) özel güçleri ve birtakım sırları plan birini canlandırırken Goo Reum (Lee Da Hee) ise karşımıza bir kere karar verdikten sonra kararından dönmeyen bir dedektif olarak çıkacak. 

LUCA KONUSU

Goo Reum yıllar önce kaybettiği ailesinin ölümü ardındaki gerçeği araştırırken yolu etrafındaki sorulara cevap arayan ve gizemli kişilerce takip edilen Ji O ile kesişir ve ikisinin de hayatı değişir.

*
Son dizileriyle beni kendine hayran eden bir isim Lee Da Hee ve gözü kara bir dedektif rolünde olacağını öğrenmek beni sevindirse de ne yazık ki partneri sevmediğim birkaç aktörden biri. Yayınlandığı dönemde izleyecek daha iyi bir şeyim olmazsa Lee Da Hee için diziye bir göz atmayı planlıyorum ama onun dışında bu dizi beni pek heycanlandırmadı. 

Siz ne düşünüyorsunuz peki? İzlenir mi? Yakıştırdınız mı çiftimizi?

Eslem bildirdi^^

Share:

4 yorum

  1. Lee Da He'yi çok severim ama bu dizisini izler miyim bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyenlerden olumlu yorumlar alırsa benim de anca izleme ihtimalim artar :D

      Sil
  2. Lee Da He sevdiğim bir oyuncu, diziyi merak ettim ama erkek oyuncuyla pek uyumlu gelmedi. İzlerken fikrim değişir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktör konusunda hemfikiriz demek :D Umarım olumlu anlamda şaşırtır bizi dizi :))

      Sil